Leta i den här bloggen

söndag 17 augusti 2014

Solnedgångar i mängder



Jag fullkomligt ÄLSKAR solnedgångar. Har hur många som helst som jag fotat. Här är en från Mollösund i somras. Någon säger att det är det vanligaste folk lägger ut som bilder på Facebook. Ja inte gör det mig nåt´ i alla fall... 

Jag håller på och tar fram en ny hemsida för mig själv. För att visa lite mer av hela mig. Det är verkligen en ständig process. Vem är jag, egentligen? Och vad tillför jag för värde för andra människor eller företag? Och vad är det värt? Så den typen av frågor håller jag på och funderar på nu. Det är både frustrerande och roligt. Ser det som en del i min egen utveckling. Jag kan ju inte göra allt och vara till för alla. Så vem gör jag störst nytta för med de kompetenser jag har? Hm. Jag får sova på saken. Kanske kommer det som ett brev på posten då jag vaknar imorgon. Och att avsluta kvällen med att titta på en solnedgång så här, är ju aldrig fel. Även om det bara är en bild just denna kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar